Úvod >> Zákaznické centrum

Péče a podpora o zákazníky

Zákaznické centrum VPN Family

Doručovací adresa:  Zákaznického centra VPN Family

  ČD - Telematika a.s., Pod Táborem 369/8a, 191 00 Praha 9

Pro Vaše dotazy / odpovědí doporučujeme použít náš elektronický formulář:

Zadání požadavku / Moje požadavky

Náš e-mail:               helpdesk@vpnfamily.cz

Telefonní linka:        972 326 459   (Cena dle volání - VPN síť skupiny ČD)

Pomůcka pro textové klávesy na mobilu: 972 F(3) A(2) M(6) I(4) L(5) Y(9) - 972 FAMILY

Zákaznické centrum VPN Family je dostupné v pracovních dnech od 8:00 do 17:00 hodin.
V případě ztráty mobilního telefonu / SIM karty neprodleně kontaktujte pracovníky Zákaznického centra a SIM kartu zablokujte. Mimo pracovní dobu budete po zvolení příslušné volby v hlasovém systému Zákaznického centra VPN Family automaticky přesměrováni na kontaktní centrum operátora Telefónica, kde vám SIM kartu zablokují. Pro ověření oprávněnosti komunikace s operátorem budete vyzváni ke sdělení IČ ČD - Telematika a.s., případně sídla společnosti ČD - Telematika a.s.

IČO: 614 59 445, adresu sídla společnosti ČD - Telematika a.s., Pernerova 2819/2a, Praha 3.

Pracovník kontaktního centra Telefónica nenahrazuje Zákaznické centrum VPN Family. Na jiné dotazy/požadavky není pracovník společnosti Telefónica  oprávněn odpovídat. Upozorňujeme, že máte smlouvu se společností ČD - Telematika  a zaměstnanci společnosti Telefónica  (včetně pracovníků prodejen) neznají smluvní podmínky pro služby VPN Family a mohli by vám podat nepřesné informace.

V následujících bodech, naleznete základní informace pro snadnou orientaci

1.

 
Před objednáním služby si přečtěte Smluvní dokumenty, vyberte si odpovídající tarif a způsob objednání (viz. bod 3). Pro výpočet úspory ve srovnání Vašeho současného a našeho mobilního tarifu vám doporučujeme využít „Kalkulačku VPN Family.
2.

 
Dříve, než se obrátíte na Zákaznické centrum, ověřte si informace v písemných dokumentech, tím si výrazně ušetříte ušetříte také svůj čas při dotazech. Odpovědi na nejčastější dotazy naleznete mezi Častými dotazy (FAQ), kde získáte další užitečné informace o službách VPN Family.
3.


 
Jak si službu objednat naleznete v části Objednávka služeb. Pokud žádáte o převod současného čísla do VPN Family, prověřte nejdříve své závazky u stávajícího mobilního operátora. Jestli je Vaše stávající služba nějakým způsobem vázána například na dotovaný telefon nebo jiné zvýhodnění, které je podmíněno smlouvou na dobu určitou, musíte počkat na ukončení platnosti této smlouvy.
4.
 
Pro ujasnění a vysvětlení položek fakturace využijte "Vzorovou fakturu s vysvětlivkami", při přetrvávajících nejasnostech kontaktujte naše Zákaznické centrum prostřednictvím formuláře Zadání požadavku
5.

 
Pokud jste požadovanou informaci nenalezli, kontaktujte naše Zákaznické centrum prostřednictvím formuláře Zadání požadavku. Rádi vám na dotaz odpovíme jak v Moje požadavky tak případně e-mailem, dle Vašeho způsobu odeslaného požadavku.
6.

 
Technické informace k nastavení mobilu a internetu naleznete v dokumentech v záložce Soubory ke stažení. Pro více informací volejte speciální linku podpory Telefónica tel: 720 720 072 kde Vám odborníci z Telefónica zodpoví Vaše dotazy technického charakteru (neřeší tarify a ceny VPN Family).
7.
 
Zákaznické centrum VPN Family je ze zákona povinné se Vám k reklamaci vyjádřit nejpozději do 45 dnů od data přijetí reklamace na Zákaznickém centru.
8.














 
Reklamaci služby VPN Family provádějte dle Reklamačního řádu VPN FAMILY - Telefónica O2“, který je ve složce Soubory ke stažení.

Reklamaci je nutno vždy podat písemně dle podmínek „Reklamačního řádu VPN FAMILY - Telefónica O2“ a to v části Zadání požadavku případně e-mailem s přílohami nebo případně písemně na adresu Zákaznického centra VPN Family.

V reklamaci vždy uveďte Vaše jméno, příjmení, číslo objednávky nebo mobilní číslo telefonu a datum podání reklamace. Dále jasně a stručně popište důvod Vaší reklamace. Reklamaci je oprávněna podat vždy osoba, která je ve smluvním vztahu ve VPN Family.

a) při reklamaci faktury Vám doporučujeme zaslat kopii reklamované faktury a kopii dokladu o zaplacení (ofocení/scan kopie složenky, nebo výpisu z účtu) s uvedeným variabilním symbolem,

b) nepřijímáme reklamace na mobilní přístroje, neřešíme problémy se softwarem, hardwarem ani neřešíme blokace Vašeho telefonu (obraťte se na prodejce Vašeho telefonu),

c) jakákoliv reklamace Vaší služby není důvodem k neuhrazení služby!

9.

 
Při reklamaci zakoupeného zboží nebo jiného jejího příslušenství, postupujte dle podmínek „Reklamačního řádu“ uvedené společnosti na stránce e-Shopu, na kterém jste zboží zakoupili. Zákaznické centrum VPN Family a ani společnost ČD-T, nenese odpovědnost za závady a nedostatky (Reklamace) zakoupeného zboží na e-Shopech a ani za zboží jinde zakoupeného.

vytisknout stránku