Úvod >> Zákaznické centrum >> Nejčastější dotazy

VPN Family – O2, často kladené otázky

Dotazy dle kategorií:
 




FAQ (Frequently Asked Questions) Aktualizace ze dne 1. 1. 2024

Obecná

 
Ztratil jsem svůj mobilní telefon, co mám udělat?

V případě ztráty telefonu (SIM karty) neprodleně kontaktujte pracovníky Zákaznického centra – VPN Family na tel.čislo 972 111 333 a SIM kartu zablokujte. Více informací

Výměna SIM (poškozená, jiná velikost, s podporou LTE/5G)

O výměnu SIM karty z uvedených důvodů zažádejte prostřednictvím portálu VPN Family v sekci „Můj účet" v části „Zadání požadavku" (zvolte typ požadavku: ztráta/krádež/výměna SIM) nebo Vaši žádost zašlete e-mailem na helpdesk@vpnfamily.cz. Více informací

Jak zjistím jestli můj mobilní telefon a SIM karta podporují LTE/5G?

Zadejte v telefonu kód *444*# a dozvíte se, jestli vaše SIM karta a mobilní telefon podporují nejmodernější internet. Společnost O2 přiděluje SIM karty s podporou LTE od září 2014, pokud máte SIM vystavenou ještě před tímto obdobím, jedná se pravděpodobně o tzv. standardní SIM (bez podpory LTE/5G). V případě jakýchkoliv nesrovnalostí kontaktujte zákaznickou linku VPN Family.

Jak získat přihlašovací údaje na web portál https://family.cdt.cz?

Přihlašovací jméno a heslo do portálu VPN Family O2 obdržíte při vlastní registraci na titulní stránce portálu https://family2.cdt.cz/Login.aspx /Nová registrace do VPN Family

Co mám dělat při ztrátě přístupového hesla na portál VPN Family O2?

Na úvodní přihlašovací stránce portálu VPN Family O2 klikněte na políčko „Zapomněl jsem heslo" a vyplňte e-mailovou adresu, kterou máte uvedenou v registračních údajích. Na tuto adresu vám budou zaslány nově vygenerované přihlašovací údaje.

Pro koho je služba VPN Family určena?

Mobilní hlasové a datové služby pod názvem VPN Family jsou určeny pro zaměstnance Skupiny ČD, Správa železnic, státní organizace a TSS a jejich rodinné příslušníky jako zaměstnanecký program zaměstnavatele Více informací

Kolik rodinných příslušníků mohu celkem přihlásit do programu VPN Family O2?

V rámci služby VPN Family O2 může mít zaměstnanec na své jméno registrováno až 12 SIM karet (až 12 ks hlasových a datových SIM) včetně vlastního tel. čísla.

Bude každé číslo v rámci této Služby navázáno na samostatnou Smlouvu?

Každé tel. číslo bude mít vlastní účastnickou smlouvu, která je vedena na registrovaného uživatele. Vzhledem k tomu, že odpovědnou smluvní stranou vůči Poskytovatelem programu VPN Family je ČD - Telematika a.s. je pouze zaměstnanec Skupiny České dráhy, Správa železnic, státní organizace a TSS (tzv. Účastník), přebírá odpovědnost za úhradu faktur i za své rodinné příslušníky, kteří využívají službu VPN Family O2.

Jaké další zaměstnanecké programy v rámci VPN Family nabízíte?

Program VPN Family je sám o sobě bonusem. Navíc v partnerských e-shopech si mohou naši zákazníci za zvýhodněné ceny pořídit mobilní telefony, počítače, tablety, sportovní potřeby nebo třeba levný plyn a elektřinu. VPN Family pro své zákazníky průběžně připravuje také různé soutěže o hodnotné ceny. Zároveň sponzorujeme akce Vašich zaměstnavatelů (dětské dny, sportovní dny, Mikuláš a další), o kterých vás informujeme v Novinkách na portále a ve Zpravodaji VPN Family.

Nabízíte i mobilní telefony nebo jiné produkty za zvýhodněné ceny?

Dotované telefony se službou VPN Family v současné době nenabízíme. V rámci mimořádných nabídek uvedených na portálu VPN Family O2 v sekcích partnerských E-Shopů můžete uskutečnit nákup mobilního telefonu a dalších produktů za zvýhodněných podmínek. Více informací

Reklamace

 
Kam se obrátit při nejasnostech v měsíčním vyúčtování, případně s uplatněním reklamace?

Při dotazu k faktuře nebo při reklamaci vyúčtování služeb VPN Family postupujte následovně:
Reklamaci nebo dotaz vždy podejte písemně na portálu v sekci Můj účet v části Zadaní požadavku nebo e-mailem na helpdesk@vpnfamily.cz, případně zašlete poštou na korespondenční adresu Zákaznického centra. Více informací

Jaký je postup v případě nesouhlasu s vyřízením reklamace?

Nesouhlas s vyřízením reklamace můžete vyjádřit Zadáním požadavku prostřednictvím portálu VPN Family, zasláním e-mailu na adresu: helpdesk@vpnfamily.cz, nebo písemně na adresu Zákaznického centra. Důležité je, uvést důvod vašeho nesouhlasu, popis situace eventuálně číslo faktury, kterou jste reklamovali.

Co mám dělat v případě poruchy nabízených telefonů z E-shopů?

V případě poruch nebo jiné reklamace zakoupeného zařízení v E-shopech (mobilu, HW a ostatních nákupů) postupujte dle Reklamačního řádu konkrétního E-shopu, u kterého jste nákup realizoval. Zákaznické centrum VPN Family neřeší a ani nemůže ovlivnit vzniklou reklamaci. Vždy se obracejte na kontakty uvedené v jednotlivých E-shopech a řiďte se podmínkami uvedenými v Reklamačních řádech!


 
Zůstane mi při přechodu od jiného operátora moje současné číslo (portace čísla)?

Ano, přenos čísel od jiného operátora se řídí standardními mechanismy přenosu čísel mezi mobilními operátory.

Jak provedu přechod z běžného tarifu O2 na tarif VPN Family O2?

Na webovém portálu VPN Family O2 vyplníte Objednávku služeb. Pro převod z tarifu O2 zvolíte objednávku „Převod od smlouvy O2". Na portále VPN Family naleznete dokumenty, které Vás budou informovat o všech podmínkách přechodu na Vámi zvolený tarif.

Je možné přecházet z předplacené služby GO od O2, z Twist T-Mobile a předplacených karet Vodafone na Službu VPN Family O2?

Ano, je možné převést předplacené karty O2, Vodafone nebo T- Mobile na tarifní (paušální) služby VPN Family – O2.
Upozornění: Zbylé kredity od původních operátorů není možné k VPN Family převést ani přeúčtovat. Více informací

Jak převedu telefonní číslo z dobíjecí karty O2 do VPN Family O2?

Pro převedení tel. čísla z dobíjecí karty O2 vyplňte objednávkový formulář Převod od GO karty O2. Doporučenou zásilkou České pošty obdržíte zásilku jejíž součástí je Ověřovací kód zákazníka. Pro dokončení přenosu tel. čísla je nutné předat kód zákazníka na Zákaznické centrum VPN Family. Více informací

Mám smlouvu u operátora O2 na dobu určitou, mohu přejít na službu VPN Family O2?

Ano, od operátora O2 je možné převést telefonní číslo pod VPN Family – O2 i v případě, že je na telefonním čísle stále platný závazek na dobu určitou. Objednávku můžete provést zde.

Mám smlouvu u T-Mobile nebo Vodafone na dva roky, mohu přejít na službu VPN Family O2?

Smlouva se stávajícím operátorem je pro Vás závazná a musíte počkat na její ukončení (nebo se pokusit o ukončení smluvního vztahu dohodou). Pečlivě si přečtěte Vaši stávající smlouvu s operátorem a v případě nejasností se neváhejte obrátit s dotazem na jeho zákaznickou linku nebo na prodejnu. Po ukončení vaší stávající smlouvy samozřejmě můžete přejít k VPN Family.

Jak postupovat, pokud chci převést tel. číslo od T-Mobile, Vofafone nebo od virtuálního operátora?

Převod je nově možný s využitím OKU i v případě, že je vaše tel. číslo zatížena závazkem nebo dotací. Více informací

Co je to  OKU a k čemu slouží?

Slouží k ověření zákazníka u operátora a musí být od 1. 4. 2020 součástí žádosti o přenos telefonního čísla. OKU uvádí vždy každý operátor k vašemu telefonnímu číslu. S OKU a tel. číslem je možno portovat k novému poskytovateli s jeho souhlasem a potvrzením už do 3 pracovních dnů (za předpokladu, že okamžitě máte novou SIM kartu od nového poskytovatele (problém s doručení SIM karty). Více informací

Lze převést do VPN Family O2 služební mobil?

Ano, pro převedení služebního telefonního čísla stačí vyplnit objednávkový formulář pro Převod od smlouvy O2, který naleznete v sekci Objednávky. Průvodce převodem služebního tel. čísla do VPN Family naleznete zde.

Jak je to s cenami objednávek, které jako zákazník budu přebírat?

Cenu za objednávku naleznete v Ceníku poskytovaných služeb VPN Family O2. Každé jednotlivé objednávky učiněné v jednom kalendářním dni tvoří jednu dobírku. Vyberete-li různá místa způsobu doručení/předání, budou objednávky vyřízené samostatně dle Vašeho požadavku.

Je možné převést telefonní číslo na jiného uživatele VPN Family?

Ano, telefonní číslo lze převádět mezi uživateli VPN Family. Bližší informace naleznete zde

Lze převést tel. číslo mezi VPN Family O2 a VPN Family Vodafone?

Ano, máte možnost převádět svá tel. čísla mezi VPN Family O2 a VPN Family Vodafone, aniž by, jste museli opustit program VPN Family. Bližší informace o přenosu tel. čísla v rámci VPN Family, tzv. Interní portaci, naleznete v sekci Objednávky.


 
S jakými službami v rámci VPN Family O2 mohu počítat?
Při zřízení služby Vám budou jednotně aktivovány tyto služby:
Základní nastavení hlasové SIM (bez vámi provedených změn při objednání)
- aktivována služba MMS/SMS;
- povolené platební transakce (audiotextové služby a prémiové SMS, DMS);
- aktivován roaming "Svět Basic" (stav můžete prověřit odesláním kódu *30 z mobilu - hlas automat O2 Vám odpoví);
- zařazení do skupiny VPN, podrobný elektronický účet;
- blokovaný přístup na internet
Chcete-li zrušit svoji hlasovou schránku, jednoduše na mobilu zadejte: ##002# a odešlete jako hovor.
 
Základní nastavení datové SIM
- aktivována služba MMS/SMS;
- povolené platební transakce (prémiové SMS, DMS);
- aktivní datový roaming v EU -pozor na EU LIMIT více naleznete zde
Jaká je cena volání do VPN Family O2 z ostatních sítí?

Cena volání z veřejných sítí na SIM karty registrované v programu VPN Family je vždy stanovena ceníkem příslušného operátora jako volání do mobilní sítě operátora O2.

Nabízíte nějaké neomezené hlasové tarify?

Ano, zákazníkům VPN Family – O2 nabízíme neomezený tarif BAVÍM SE . S tarifem BAVÍM SE můžete neomezeně volat a posílat SMS zprávy v rámci celé ČR. Více informací

Je možné provádět změny mezi jednotlivými hlasovými tarify?

Ano, tarif můžete změnit v části „Můj účet“ - Aktivované služby, Vaše poslední změna bude akceptovaná nejpozději 25. dne v měsíci. Aktivace vybraného tarifu není vázána na datum zadání požadavku, tarif bude změněn od prvního dne následujícího měsíce od zadání požadavku.

Je možné provést změnu nastavení doplňkových služeb? Jaká je doba na vyřízení? Kdy mohu změnu provést?

Změny doplňkových služeb provádíte sami přímo na portále v části Můj účet - Aktivované služby – Datové a další služby.
Lhůty pro aktivaci a deaktivaci doplňkových služeb naleznete zde.

Co mi umožní služba "Volej NONSTOP v VPN" nebo "Volej NONSTOP v síti O2", kde a jak ji mohu aktivovat?

Služby Vám umožňují neomezené volání v mobilní síti VPN Skupiny ČD a do pevné sítě 972.... Služba Volej NONSTOP v O2 Vám navíc umožní neomezené volání do mobilních sítí operátora O2 + 60 volných minut pro volání do pevných sítí v ČR. O Služby můžete požádat přímo na portále v části „Můj účet“ - Aktivované služby - Datové a další služby u požadovaného tel. čísla. Tato služba je zpoplatněna dle Ceníku VPN Family – O2.  Více informací

Kdy se mohu připojit, pokud jsem požádal o jeden z vámi nabízených datových tarifů?

Možnost bezpečného využití datového tarifu (datové služby) v rámci paušálního poplatku je následující den (po půlnoci) po zaslání aktivační SMS zprávy ze strany O2 nebo téhož dne po doručení potvrzovacího e-mailu od VPN Family. Do doby aktivace služby je případné připojení účtováno dle tarifu O2 Mobilní Data (ČAS) ! 

Při objednání či změně datového balíčku hradíte poměrovou část/částí a získáte poměrovou část dat dle počtů dnů do konce měsíce.

Co je považováno operátorem za zneužití datových služeb!
Více informací

Jaké má výhody a parametry Služba: "Internet v mobilu 50 MB, S, 500 MB, M, L,L+, XL, XXL, XXL 50 GB, NEO neomezené data"?

Služba Vám umožňuje nepřetržité připojení k internetu (FUP měsíční a nad limit následně běží max. - 64/32 kbps) pomocí technologie GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/LTE (4G) a 5G s negarantovanou přenosovou rychlostí až 110 Mbps, dle protokolu. Více informací

Jaké má výhody a parametry Služba: "Mobilní Internet M, L, XL, XXL"?

Služba Vám umožňuje připojení 24 hodin denně k internetu v PC/notebook, tabletu, s uplatněním FUP, pomocí technologie GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/LTE (4G) a 5G s negarantovanou přenosovou rychlostí až 110 Mbps, dle protokolu. Po překročení měsíčního limitu se rychlost připojení sníží na 64/32 kbps. Více informací

Mohu využít datové služby (Internet) VPN Family v zahraničí?

Pokud máte aktivní datový tarif na hlasové nebo datové SIM kartě, můžete ho využívat i v Zóně EU, a to do výše EU LIMITu více naleznete zde. Pro země mimo EU doporučujeme blokovat internet nebo objednat datový roamingový balíček. Více informací

Mohu využít službu NetCall pro volání do zahraničí?

Služba "Netcall *55" není pro zákazníky VPN Family dostupná od května 2015! - Dle podmínek tarifu "Profil", který je v O2 určen pro firemní zákazníky, není možné přiřadit Službu NetCall *55. Pokud využijete předvolbu *55, bude volání automaticky převedeno a zpoplatněno jako mezinárodní hovor nebo videohovor.

Mám možnost nastavit určitou maximální výši provolané částky (omezení pro děti)?

Limit pro volání bohužel není možný na ve VPN Family O2 nastavit. Můžeme však nabídnout různé omezení služeb (např. zrušení Platby přes SMS (Premium SMS), blokování Platba voláním (Audiotextové služby), omezení volání pouze na VPN Family – O2 a VPN v síti Skupiny ČD (mobilní + 972 … ).

Služby a ceny - Mohu používat se službou VPN Family O2 internetové bankovnictví?

Ano, internetové bankovnictví můžete využívat i se službou VPN Family.

Mám tarif u jiného operátora a využívám službu GSM Banking. Bude možné po přechodu k VPN Family tuto službu i nadále využívat?

Služba GSM Banking je službou Vaší banky. Pro zprovoznění je nutné, aby Vaše banka nahrála na SIM kartu příslušnou aplikaci pro GSM Banking. SIM karta pro VPN Family službu je dodávána s bankovním PIN a PUK kódem.

Jak je to s odečítáním přidělených minut při volání z firemního telefonu na číslo z programu VPN Family O2?

Zaměstnanci skupiny ČD, a.s. a Správa železnic, státní organizace volající ze svých služebních čísel do VPN Family - O2 využívají výhody volání do uzavřené skupiny čísel pod ČD Telamatikou jedná se o tzv. volání do VPN skupiny ČD (bezplatné volání). Pozor, tohle neplatí při volání do VPN Family - VOD.  Více informací

Jaká je cena videohovoru?

Videohovor je zpoplatněn stejnou sazbou jako vnitrostátní volání dle Vámi nastaveného hlasového tarifu.


 
Jsem ve VPN Family vázán časovou lhůtou? Hrozí mi nějaké sankce při výpovědi této služby?

Smlouva o umožnění využívání veřejných služeb elektronických komunikací poskytovaných v mobilní síti O2 Czech Republic a.s. se sjednává na dobu neurčitou s možností jejího ukončení, které jsou stanoveny v odstavci 5 – Doba plnění a zánik smlouvy ve Všeobecných obchodních podmínkách. Žádné finanční ani jiné sankce za ukončení smlouvy nejsou uplatňovány.  Více informací

Je číslo z programu "VPN Family O2" dále přenositelné v případě opuštění této služby?

Ano, je. Pokud opouštíte program VPN Family, číslo bude převedeno na základě Vašeho požadavku. Více informací

 


 
Mám měsíční přehled o provolaných částkách za jednotlivé telefony v rámci VPN Family nebo pouze přehled sumární?

V rámci vyúčtování máte k dispozici tzv. "Souhrnný účet" (nedílná příloha faktury) za každé aktivované číslo s přehledem za kolik a do jakých směrů volání účastník telefonoval, kolik odeslal SMS atd. Ke každému telefonnímu číslu je na portále k dispozici podrobný "Výpis hovorů". Tato příloha obsahuje kompletní přehled všech uskutečněných hovorů a ostatních využitých služeb  Více informací

Mohu platit fakturu trvalým příkazem z bankovního účtu?

Hradit fakturu za služby VPN Family trvalým příkazem nemůžete! Každé vyúčtování za uzavřené zúčtovací období má unikátní variabilní symbol (je shodný s číslem faktury) a i hrazená částka může být pokaždé v jiné výši a trvalý příkaz by bylo nutné při každé platbě upravovat.

Je možné informovat rodinné příslušníky o provolaných částkách ve VPN Family?

Ano, vytvořili jsme pro vás aplikaci Rozúčtování, prostřednictvím které můžete odeslat informační email a SMS o výši fakturace majitelům jednotlivých telefonních čísel. Podmínky a více informací s návodem pro nastavení Rozúčtování naleznete zde.

Je možné celkovou provolanou měsíční částku za telefony v rámci VPN Family hradit více příkazy k úhradě podle provolaných částek na jednotlivých telefonech?

Variabilní symbol pro platbu faktury je vždy jedinečný (číslo faktury). Jako osoba ve smluvně právním vztahu hradíte souhrnnou fakturu i za své rodinné příslušníky! Pozor! Není přípustné hradit celkovou částku faktury po částech (po číslech) se stejným variabilním číslem na účet ČD-T! Při nedodržení podmínky jsme orávnění účtovat vicenáklad dle ceníku. Doporučujeme využít tzv. Rozúčtování více zde.

Mám možnost průběžně sledovat provolanou částku na portálu VPN Family O2?

Vyúčtování služeb je operátorem O2 dodáváno ČD-T až po uzavření zúčtovacího období (za kalendářní měsíc). V průběhu zúčtovacího období není možné získat výpis provozu.

K jakému datu je vázána splatnost faktury?

Splatnost faktury je uvedena vždy na fakturačním dokladu. Standardní splatnost je 14 dnů od data vystavení. Při překročení tohoto termínu budete upozorněni prostřednictvím první upomínky formou SMS zprávy. Tato zpráva je automaticky doručena na všechna registrovaná čísla Účastníka.

Budu pomocí SMS nebo e-mailem informován o splatné faktuře?

Ano, v době umístění fakturace na Portál VPN Family – O2, budete informován pomocí SMS a e-mailovou zprávou, ve které je uvedena částka k úhradě, číslo účtu a variabilní symbol. Detail faktury naleznete na portále v části „Můj účet“ - Fakturace. Více informací

Mám nastavené inkaso pro platby za služby VPN Family Vodafone. Nově jsem si zřídil i služby VPN Family O2. Co musím udělat, abych platil inkasem i za VPN Family O2?

Data, která jste zadal na portále VPN Family Vodafone v souvislosti s inkasní platbou, jsou automaticky převedena i na portál VPN Family O2.

Je možné splatit fakturu stržením provolané částky z výplaty?

Tento způsob úhrady není možný (není zaměstnavateli podporován). Umožňujeme zavedení inkasní platby pro úhradu služeb VPN Family. Podrobnosti a podmínky zavedení inkasní platby naleznete na portále v části „Můj účet“ - Inkasní platba, označit okénko Inkasní platba faktur z účtu.

Můžu platit složenkou?

Složenkou platit můžete. Pokud máte zájem, objednejte si zasílání složenek od nás zaškrtnutím příslušného políčka „Přeji si odesílat faktury v papírové formě (zpoplatněno)“ v sekci „Můj účet“ - Aktivované služby.  Více informací

Co se stane, když zapomenu uhradit fakturu za využívané služby VPN Family?

Nejdříve budete informován formou SMS zprávy a e-mailem s připomenutím (první upomínka), abyste si prověřili své závazky a ověřili správnost platby, tj. správný účet, kam jste peníze poslali, zkontrolovali, zda jste zadali správný Variabilní symbol a částku převedli na účet Poskytovatele VPNF dle údajů ve faktuře. Neuhradíte-li fakturu i přes upozornění první upomínkou, následně Vám bude odeslána další - druhá písemná upomínka (dopis poštou, SMS na všechna registrovaná čísla, mailem), případně třetí doporučená upomínka. Po obdržení třetí upomínky dochází k omezení Služby. Nedojde-li k uhrazení dlužné částky ani do 30 dnů od zaslání třetí upomínky, bude Služba vypovězena a celková fakturovaná částka bude postoupena k vymáhání pohledávek u naší partnerské společnosti pro vymáhání pohledávek nebo k právnímu vymáhání a případně až k exekuci (jednotlivé upomínky jsou účtované dle ceníku VPN Family O2). Aktuální stav uhrazení či neuhrazení Vaší faktury naleznete na Portále v části „Můj účet“ - Elektronický účet.


 
Má moje číslo registrované u VPN Family O2 e-mailovou adresu?

Tuto službu nemůžeme garantovat…

Jak garantujete kvalitu sítě. Co když třeba u mé chaty na venkově vypadne na týden vysílač BTS a já tam budu bez signálu? Vrátíte mi poměrnou část paušálu?

Za kvalitu sítě, tedy kvalitu pokrytí, je odpovědný operátor O2. Poskytovatel VPNF (ČD-T) nemá možnost jakkoliv kvalitu sítě O2. Poměrovou část paušálu Vám tedy nevrátíme (nedá se ověřit).

Při přechodu na službu VPN Family O2 u mě došlo k přerušení služby. Jaký to mělo důvod a jak dlouho tento výpadek může trvat?

Při převodu Vaší služby musí jednotliví operátoři v ústřednách technicky přerušit stávající provoz Vaší služby tzv. reinstalaci v ústředně a konfiguraci mezi operátorskými ústřednami s potřebnou změnou routingu i pro ostatní operátory, aby věděli, že Vaše číslo už případně není u původního operátora. Tento výpadek může trvat od několika minut až po několik hodin v závislosti na množství souběžných převodů ústředny a samotném technickém řešení operátora.  Více informací

Bude na službě VPN Family možnost aktivace WAP protokolu?

Ano, WAP protokol je nastaven dle objednávky a dle nastavení v části „Můj účet“ - Aktivované služby. Upozorňujeme Vás, že stažená nebo odeslaná data bez objednaného datového tarifu jsou účtovaná dle datového tarifu Mobilní Data (ČAS). Více informací

Kdo mi obecně poradí, co se týče internetu, nastavení mobilu, vhodného hardware a podobně?

Technické informace, návody na nastavení mobilních telefonů, modemů a další praktické informace k datovým službám / internetu, naleznete přímo na portále VPN Family v sekci "Můj účet" v části "Další zajímavé odkazy". Zde je umístěn i odkaz na webové stránky technické podpory společnosti O2 Česká republika - Techzona. Všichni zákazníci VPN Family si také mohou formou rezervace, na webové stránce O2 Guru, sjednat osobní konzultaci na nejbližší značkové prodejně O2. Poskytování odborných informací tohoto charakteru není v kompetenci pracovníků Zákaznického centra VPN Family.

Bydlím v pohraničí a stává se mi, že volám nebo datuji přes zahraničního operátora. Co s tím?

Od 15.6.2017 již nemusíte řešit volání dle EU. Musíte mít ale povolený roaming - Svět. Při výjezdu do zahraničí doporučujeme zvolit konkrétního operátora nebo přejit na automatickou volbu operátora. Pokud máte aktivní datový tarif na hlasové nebo datové SIM kartě, můžete ho využívat i v Zóně EU, a to do výše EU limitu.

Nastavení internetu v zahraničí si můžete měnit sami odesláním SMS:

Internet v zemích mimo EU
(standardně u VPN Family - O2 blokováno)

Blokace: BM na 999111, Povolení: DBM na 999111

Internet v zóně EU

Blokace: BEU na 999111, Povolení: DBEU na 999111

Nefunguje mi mobil, co mám dělat v případě nefunkčnosti SIM?

V tomto případě Vám doporučujeme provést restart mobilního telefonu (jistější je na chvíli vyjmout baterii z mobilu, případně vyzkoušejte SIM kartu v jiném telefonním přístroji). Pokud je SIM karta stále nefunkční, informujte nás přes portál VPN Family v sekci „Můj účet“ /Zadání požadavku/ Více informací

Co je to technologie LTE/5G a jak ji mohu používat?

LTE-4G/5G, neboli Long Term Evolution, je dosud nejrychlejší a nejmodernější technologie pro mobilní internet. Můžete od ní čekat výrazně vyšší rychlost nejen při stahování, ale také při odesílání. Pro použití je třeba vlastnit telefon podporující tuto technologii a vyskytovat se v místech, která jsou již pokryta signálem (LTE) 4G/5G.
Sítě 5G:
Rychlost v 5G vám umožní využít naši nejrychlejší síť naplno. Dosahuje na místech s nejmodernější technologií pokrytí až 600 Mb/s. To je 10x víc oproti reálně dosahovaným rychlostem ve 4G. To vám umožní i hraní on-line her s využitím rozšířené reality, streamování hudby v plné kvalitě nebo přehrávání videa v nejvyšší kvalitě UHD 4K na YouTube nebo v Kuki TV.

Co mám udělat, když se chci připojit k LTE/5G?

Pokud chcete rychlé LTE začít využívat, potřebujete být v pokrytí sítě LTE, mít mobilní telefon, tablet nebo modem podporující LTE/5G a vlastnit nový typ SIM karty (tzv. USIM). U VPN Family O2 si můžete aktuální stav SIM i mobilu pro LTE/5G ověřit vytočením číselného kódu *444*# (kód zadáte, jako když chcete provést běžný hovor). LTE-4G technologii využijete se všemi našimi datovými balíčky. 

Chráníte zákazníky proti doručení podvodných e-mailových zpráv?

Ano, například při odesílání faktury dojde k automatickému vygenerování jedinečného odkazu, na kterém je uveden jedinečný kód + č. faktury. Po kliknutí na tento odkaz se zobrazí příslušná stránka, na které naleznete fakturační údaje a potvrzení pravosti e-mailové zprávy nebo naopak varování, že tato faktura nebyla nalezena.
 

Jak volat přes Wi-Fi a VoLTE?

Volat přes Wi-Fi a VoLTE může každý zákazník VPN Family, pokud má vhodný telefon a v nastavení povolené všechny potřebné funkce. Nevíte si stále rady? Přečtěte si článek, kde je vše podrobně popsáno zde.
 

 
Na kolika zařízeních mohu sledovat Kuki TV?

V ceně služby Kuki je možnost sledovat obsah na 2 fixním zařízení (chytrá televize nebo set-top box). K tarifům Kuki S, M, L, XL máte k dispozici ještě 5 licencí pro mobilní zařízení (PC, tablet, mobilní telefon, notebook). Více informací

Mohu si objednat několik samostatných služeb kuki TV?
Ano, můžete si objednat až tři samostatné služby Kuki TV
 
Co potřebuji, aby mi doma na televizi fungoval set-top box (dále jen STB)?

Doporučujeme pevné připojení k internetu a možnost zapojit STB přes HDMI (pro HD a Full HD kvalitu), AV kabel nebo Scart do vaší nebo i souběžné televize (umožňuje pouze SD kvalit obrazu). Více informací

Jak zprovoznit Kuki na chytré televizi?

Kuki je dostupná pro všechny chytré televize Samsung od roku výroby 2013 a novější (operační systém TIZEN) a pro televize, které podporují Android TV (Sony, Philips a další) a LG Content Store na televizorech s operačním systémem WebOS 4.0 a novějším.
Stačí mít připojenou televizi k internetu, vyhledat aplikaci Kuki v Samsung SMART HUB nebo v Google/LG Play a poté ji stáhnout. Kuki tak bude fungovat na vaší televizi i bez set-top boxu.

Jakou rychlost internetu potřebuji pro STB?

Naše doporučená rychlost ro sledování televize v HD až Full HD kvalitě je 5-7 Mbps. Zkrátka nic, co by standardní internetový poskytovatel neuměl nabídnout. Kuki TV dokonce zvládne i menší rychlost stahování 1,5 - 4 Mbps, ale už to může být na úkor kvalita obrazu SD/HD. Zkrátka nic, co by standardní internetový poskytovatel neuměl nabídnout.

Je možné využít službu Kuki TV na mobilním zařízení (PC, mobilní telefon, tablet, notebook)?

Ano, podrobnější informace naleznete zde.

Pro jaké mobilní platformy je dostupná aplikace Kuki?

Aplikace Kuki je dostupná pro tablety a mobilní telefony využívající systém Android 4.2.x a vyšší a iOS 7 a vyšší. Aplikace je dostupná ve stažení v Google Play a v App Store. Více informací naleznete zde.

Co je služba Navíc seriály?

K základním tarifům Kuki S, M, L a Kuki XL dáváme službu "Navíc seriály" zdarma. Více informací

Dá se Kuki STB ovládat přes tablet nebo telefon?

Ano, Váš STB můžete ovládat díky aplikaci pro iOS a Android. Mobilní aplikace Kuki, obsahující rovněž funkcionalitu dálkového ovládání STB.

Jakým způsobem si mohu vybrat 15 nebo 30 volitelných kanálů?

Kanály si měníte a vybíráte sami pohodlně z domova v části Aktivované služby "Další služby ". Služby lze měnit pouze 1x měsíčně.

Kolik stojí zapůjčení filmu ve videotéce a kdy to budu platit?

Cena je vždy uvedena přímo u vybraného titulu. Film si zapůjčíte na 48 hodin a video po tuto dobu můžete sledovat neomezeně. Zapůjčení filmu vám bude vyfakturováno po skončení daného měsíce.

Jaké programy obsahuje balíček Navíc HBO?

HBO HD, HBO2 HD, HBO Comedy HD + aplikaci HBO MAX

Dá se služba Kuki používat přes Scart?

Ano, ale je zde nutné doplnění redukce JACK/AV, resp. AV/SCART, která není standardní součástí balení Kuki.

Mohu si nastavit titulky v STB?

Ano, v sekci Nastav ve Vašem STB lze vybrat preferovanou jazykovou a titulkovou stopu. V případě, že je na jednotlivých kanálech dostupných více titulkových stop, lze u takového pořadu vybírat mezi dostupnými titulkovými a jazykovými stopami.

Dá se k STB připojit externí úložné zařízení?

V tuto chvíli to možné není, tuto možnost připravujeme do budoucna.

Mám zničený dálkový ovladač, jak si ho mohu vyměnit?

Cena nového ovladače je uvedena v platném ceníku Kuki TV. Nový ovladač lze objednat prostřednictvím Zadání požadavku.

Mám starší STB (pro DVB-T), co jsem měl ke staré TV, mohu ho použít místo Vašeho?

Bohužel toto není možné. Pro Kuki TV lze použít originální STB dodaný v balení Kuki.

Jak velký vliv má sledování televize na rychlost mého internetového připojení?

Velký, jestliže budete sledovat televizi v HD kvalitě (datový tok cca 7 Mbit/s) a budete mít tarif s rychlostí například 20 Mbit/s bude vám reálně zbývat na internet cca 10 až 13 Mbit/s. Pokud budete využívat televizi v jedné domácnosti na více zařízeních, bude se tento datový tok násobit.

Jak dostat internet k set-top-boxu, který je v jiné místnosti než modem?

Nejlevnější variantou je koupit si Síťový kabel LAN - RJ45 konektory o potřebné délce (případně provrtat zdi atd.). Více informací

Televize se mi seká, co mám dělat?

Tato věc může souviset právě se současným sledováním televize a práci na internetu. Více informací

Kuki mi vůbec nefunguje, co s tím?

První pomoc, stejně jako u internetu (jestli vám jde váš internet na jiném zažizení), je vše restartovat internet, STB, TV. Prověřte také připojení kabelů dle návodu zapojení STB. Více informací

Má TV Kuki omezení přetáčení reklam na kanálech Primy?
ANO, od 1. června 2022 jsme v naší Kuki nuceni omezit přetáčení celých reklamních bloků u TV kanálů ze skupiny FTV Prima. Důvodem je nařízení, které FTV Prima vydala pro všechny internetové televize v Česku. Pokud bychom se jím neřídili, byli bychom nuceni všechny kanály Prima vyřadit z nabídky - více.
 
Garantujete mi dostupnost služeb na mobilních zařízeních?

V rámci naší smlouvy garantujeme funkčnost televize při dostatečné kapacitě internetu na STB. Televize v mobilních zařízeních není garantovaná a může se projevit drobná chybovost v aplikacích.

Hlavní nabídka



 

uložit pdf    vytisknout stránku